Praca ze mną polega na odbywaniu regularnych spotkań online co tydzień, lub co dwa tygodnie. Terapia psychodietetyczna potrzebuje ciągłości i regularności, by móc z niej jak najpełniej skorzystać. W przypadku rzadszych, mniej regularnych spotkań - jej skuteczność będzie obniżona.
Zazwyczaj w trakcie spotkań mówimy sobie na "ty". Jeśli nie jest to z Tobą w komforcie daj mi proszę znać.
Twoje zaangażowanie we współpracę jest bardzo ważne dla jej powodzenia - dbanie o regularne bookowanie terminów sesji; zgłaszanie nieobecności; poświęcanie czasu na refleksję pomiędzy sesjami; przychodzenie na spotkania wiedząc, co chcesz na nie wnieść.
Narzędziem jakie wprowadzam, przynajmniej na początku procesu, jest automonitoring, który polega na rejestrowaniu w czasie rzeczywistym istotnych zachowań, myśli, odczuć i zdarzeń. Automonitoring nie jest dzienniczkiem odżywiania. Jeśli ustalimy, że będziesz prowadzić automonitoring, to ważne byś pamiętałx o przesłaniu go do mnie dzień/dwa przed kolejnym spotkaniem bym zdążyła się z nim zapoznać.
W dni robocze pracuję w godzinach 9:00-16:30 - ostatni termin sesji w jakim można się ze mną umówić to godzina 16:10.
W dni ustawowo wolne nie pracuję - nie odpowiadam też na maile
Czas oczekiwania na materiały, które wysyłam często po sesjach to około 2 dni roboczych. Jeśli widzimy się w piątek przed długim weekendem, to materiały nie
trafią do Ciebie raczej przed środą. Staram się wysyłać materiały w ciągu 24 godzin od sesji, ale zostawiam sobie ten bufor 2 dni roboczych na wszelki wypadek.
Sesje odwołujemy maksymalnie na 24 godziny przed jej terminem. W przeciwnym wypadku, poza sytuacjami losowymi, wniesiona za sesję opłata przepada.
Sesje odwołujemy/przesuwamy pisząc do mnie maila. To dla mnie ważne byś nie robiłx tego samodzielnie poprzez Calendly (chyba, że po uprzednim poinformowaniu mnie mailowo). Za każdym razem gdy termin sesji ulega zmianie, sesja zostaje usunięta, ja otrzymuję od Calendly powiadomienie, ale transparentne komunikowanie przez Ciebie zmiany terminu/odwołania sesji jest dla mnie ważne.
Spotykamy się na Zoomie - po opłaceniu zamówienia, automatycznie powinien do Ciebie przyjść link do kalendarza, gdzie możesz umówić się na sesję. Jeśli nie
przyjdzie proszę o kontakt mailowy. Jeśli mieszkasz za granicą, przed złożeniem zamówienia skontaktuj się ze mną, płatności zagraniczne są księgowane dłużej. Wtedy wysyłam link ręcznie, lub udostępniam inną formę płatności (PayPal, itd.).
Sesje trwają maksymalnie 50 minut - jednak nie jest to czas wyryty w kamieniu, jeśli w połowie poczujesz, że masz dosyć, możemy skończyć wcześniej, sesji nie przedłużamy (albo przynajmniej się o to staramy)
Nie pracuję w weekendy, ani w dni ustawowo wolne.
Na maile i wiadomości odpowiadam w godzinach swojej pracy. Czas oczekiwania na odpowiedź to zazwyczaj 1-2 dni.
Relacje są w mojej pracy ważne, a wchodząc ze współpracę ze mną, wchodzisz ze mną w relację. Zatem w miarę możliwości, proszę nie przerywaj procesów przez wiadomość mailową. Umów się na ostatnią konsultację, byśmy mogły omówić proces, domknąć go, zamiast przerywać.
Pytania związane ze współpracą (przyszłą, lub obecną) kieruj proszę, na adres mailowy -kontakt@anatomiadiety.pl
Jeśli wykupujesz pakiet sesji, umów je proszę wszystkie od razu poprzez link, który otrzymałxś po złożeniu zamówienia. W ten sposób łatwiej panować mi nad
kalendarzem i swoją dostępnością czasową.
Nie ma wolności bez obowiązków i bez odpowiedzialności. To maksyma, która jest dla mnie bardzo ważna, również w procesach z Wami. Pamiętaj, że nic się nie zmieni, jeśli Ty tego nie zechcesz i nie weźmiesz za tę zmianę odpowiedzialności.
Jeśli czujesz opór przed kolejnym spotkaniem i najchętniej byś się na nim nie pojawiłx, powiedz mi o tym! Napisz maila. Daj znać. Wdzwoń się na spotkanie nawet na to 10 minut. Czasami te procesy są trudne i niekomfortowe, ale znikanie bez uprzedzenia w niczym nie pomaga.