1. Praca ze mną polega na odbywaniu regularnych spotkań online co tydzień, lub co dwa tygodnie. Terapia psychodietetyczna potrzebuje ciągłości i regularności, by móc z niej jak najpełniej skorzystać. W przypadku rzadszych, mniej regularnych spotkań - jej skuteczność będzie obniżona.
2. Zazwyczaj w trakcie spotkań mówimy sobie na "ty". Jeśli nie jest to z Tobą w komforcie daj mi proszę o tym znać na początku pierwszego spotkania, kiedy wspólnie ustalamy jak będziemy się do siebie zwracać w trakcie spotkań.
3. Twoje zaangażowanie we współpracę jest bardzo ważne dla jej powodzenia - dbanie o regularne bookowanie terminów sesji; zgłaszanie nieobecności; poświęcanie czasu na refleksję pomiędzy sesjami; przychodzenie na spotkania wiedząc, co chcesz na nie wnieść.
4. Narzędziem jakie wprowadzam, przynajmniej na początku procesu, jest automonitoring, który polega na rejestrowaniu w czasie rzeczywistym istotnych zachowań, myśli, odczuć i zdarzeń. Automonitoring nie jest dzienniczkiem odżywiania. Jeśli ustalimy, że będziesz prowadzić automonitoring, to ważne byś pamiętał_ o przesłaniu go do mnie dzień/dwa przed kolejnym spotkaniem bym zdążyła się z nim zapoznać.
5. W dni robocze pracuję w godzinach 8:00-17:00 - ostatni termin sesji w jakim można się ze mną umówić to godzina 16:10.
6. W dni ustawowo wolne nie pracuję - nie jestem też dostępna mailowo.
7. Czas oczekiwania na materiały, które wysyłam po sesjach jeśli się na to umówimy to około 2 dni roboczych. Jeśli w tym terminie nie dam znać, że są już one dostępne, proszę o wiadomość mailową.
8. Sesje odwołujemy maksymalnie na 24 godziny przed jej terminem. W przeciwnym wypadku, poza sytuacjami losowymi, wniesiona za sesję opłata przepada.
9. Jeżeli przesuwasz lub odwołujesz sesję samodzielnie przez Calendly daj mi proszę o tym znać. Calendly informuje mnie powiadomieniem o każdej zmianie ale transparentne ich komunikowanie jest dla mnie ważne.
10. Dbanie o to by sesje kończyły się w wyznaczonym na nie czasie 50 minut, to nasza wspólna odpowiedzialność.
11. Na maile i wiadomości odpowiadam w godzinach swojej pracy. Czas oczekiwania na odpowiedź to zazwyczaj 1-2 dni.
12. Relacje są w mojej pracy ważne, a wchodząc ze współpracę ze mną, wchodzisz ze mną w relację. Proszę, nie "ghostuj" mnie. Jeżeli na jakimkolwiek etapie naszej współpracy uznasz, że to nie "to" daj mi proszę o tym znać.
13. Nie "kontraktuję" osób z którymi pracuję na wyznaczoną ilość spotkań. Umawiamy się, że spotykamy się regularnie, a jeżeli na jakimkolwiek etapie pojawią się wątpliwości co do celowości dalszych spotkań u którejkolwiek ze strony, wnosimy to na spotkanie i rozmawiamy o tym.
14. Jeżeli potrzebujesz mieć na nasze spotkania wyznaczony "stały" termin daj mi proszę o tym znać.
15. Jeśli wykupujesz pakiet sesji, umów je proszę wszystkie od razu poprzez link, który otrzymał_ś po złożeniu zamówienia. W ten sposób łatwiej panować mi nad kalendarzem i swoją dostępnością czasową.
16. Pytania związane ze współpracą (przyszłą, lub obecną) kieruj proszę, na adres mailowy -kontakt@anatomiadiety.pl
17. Jeśli czujesz opór przed kolejnym spotkaniem i najchętniej byś się na nim nie pojawił_, powiedz mi o tym! Napisz maila. Daj znać. Wdzwoń się na spotkanie nawet na to 10 minut. Czasami te procesy są trudne i niekomfortowe, możemy się tą trudnością i dyskomfortem zająć wspólnie.
18. Nie ma wolności bez obowiązków i bez odpowiedzialności. To maksyma, która jest dla mnie bardzo ważna, również w procesach z Wami. Zapraszam Cię do pamiętania o własnej odpowiedzialności za zmianę jaką chcesz wykreować.
Wyrażenie woli uczestnictwa w procesie indywidualnym wiąże się z zaakceptowaniem powyższych zasad.
Ramowe zasady współpracy:
1. Praca ze mną polega na odbywaniu regularnych spotkań online co tydzień, lub co dwa tygodnie. Terapia psychodietetyczna potrzebuje ciągłości i regularności, by móc z niej jak najpełniej skorzystać. W przypadku rzadszych, mniej regularnych spotkań - jej skuteczność będzie obniżona.
2. Zazwyczaj w trakcie spotkań mówimy sobie na "ty". Jeśli nie jest to z Tobą w komforcie daj mi proszę o tym znać na początku pierwszego spotkania, kiedy wspólnie ustalamy jak będziemy się do siebie zwracać w trakcie spotkań.
3. Twoje zaangażowanie we współpracę jest bardzo ważne dla jej powodzenia - dbanie o regularne bookowanie terminów sesji; zgłaszanie nieobecności; poświęcanie czasu na refleksję pomiędzy sesjami; przychodzenie na spotkania wiedząc, co chcesz na nie wnieść.
4. Narzędziem jakie wprowadzam, przynajmniej na początku procesu, jest automonitoring, który polega na rejestrowaniu w czasie rzeczywistym istotnych zachowań, myśli, odczuć i zdarzeń. Automonitoring nie jest dzienniczkiem odżywiania. Jeśli ustalimy, że będziesz prowadzić automonitoring, to ważne byś pamiętał_ o przesłaniu go do mnie dzień/dwa przed kolejnym spotkaniem bym zdążyła się z nim zapoznać.
5. W dni robocze pracuję w godzinach 9:00-16:30 - ostatni termin sesji w jakim można się ze mną umówić to godzina 16:10.
6. W dni ustawowo wolne nie pracuję - nie jestem też dostępna mailowo.
7. Czas oczekiwania na materiały, które wysyłam po sesjach jeśli się na to umówimy to około 2 dni roboczych. Jeśli w tym terminie nie dam znać, że są już one dostępne, proszę o wiadomość mailową.
8. Sesje odwołujemy maksymalnie na 24 godziny przed jej terminem. W przeciwnym wypadku, poza sytuacjami losowymi, wniesiona za sesję opłata przepada.
9. Jeżeli przesuwasz lub odwołujesz sesję samodzielnie przez Calendly daj mi proszę o tym znać. Calendly informuje mnie powiadomieniem o każdej zmianie ale transparentne ich jest dla mnie ważne.
10. Dbanie o to by sesje kończyły się w wyznaczonym na nie czasie 50 minut, to nasza wspólna odpowiedzialność.
11. Na maile i wiadomości odpowiadam w godzinach swojej pracy. Czas oczekiwania na odpowiedź to zazwyczaj 1-2 dni.
12. Relacje są w mojej pracy ważne, a wchodząc ze współpracę ze mną, wchodzisz ze mną w relację. Proszę, nie "ghostuj" mnie. Jeżeli na jakimkolwiek etapie naszej współpracy uznasz, że to nie "to" daj mi proszę o tym znać.
13. Nie "kontraktuję" osób z którymi pracuję na wyznaczoną ilość spotkań. Umawiamy się, że spotykamy się regularnie, a jeżeli na jakimkolwiek etapie pojawią się wątpliwości co do celowości dalszych spotkań u którejkolwiek ze strony, wnosimy to na spotkanie i rozmawiamy o tym.
14. Jeżeli potrzebujesz mieć na nasze spotkania wyznaczony "stały" termin daj mi proszę o tym znać.
15. Jeśli wykupujesz pakiet sesji, umów je proszę wszystkie od razu poprzez link, który otrzymał_ś po złożeniu zamówienia. W ten sposób łatwiej panować mi nad kalendarzem i swoją dostępnością czasową.
16. Pytania związane ze współpracą (przyszłą, lub obecną) kieruj proszę, na adres mailowy -kontakt@anatomiadiety.pl
17. Jeśli czujesz opór przed kolejnym spotkaniem i najchętniej byś się na nim nie pojawił_, powiedz mi o tym! Napisz maila. Daj znać. Wdzwoń się na spotkanie nawet na to 10 minut. Czasami te procesy są trudne i niekomfortowe, możemy się tą trudnością i dyskomfortem zająć wspólnie.
18. Nie ma wolności bez obowiązków i bez odpowiedzialności. To maksyma, która jest dla mnie bardzo ważna, również w procesach z Wami. Zapraszam Cię do pamiętania o własnej odpowiedzialności za zmianę jaką chcesz wykreować.
Wyrażenie woli uczestnictwa w procesie indywidualnym wiąże się z zaakceptowaniem powyższych zasad.